top of page
Valmennuksiin liittyvä sparrausaika - kreekree_edited.jpg

Markkinoinnin
suunnittelu kasvuhakuiselle 
yritykselle

Jos punainen lanka on hukassa ja markkinoinnin työ tuntuu säntäilyltä, yritykseltä todennäköisesti puuttuu markkinoinnin perustukset. Markkinointistrategian, markkinointisuunnitelman ja vuosikellon kolmikko tuo rauhaa työhön ja ohjaa yritystänne vakaasti kohti liiketoiminnallisia tavoitteita.

 

Haluatko lähteä rakentamaan kasvua? Otetaanko yhdessä vahva ote yrityksenne markkinoinnin suunnittelusta?

Markkinoinnin suunnittelu selkeyttää suunnan

​Markkinoinnissa punainen lanka luodaan liiketoiminnallisiin tavoitteisiin sidotun markkinointistrategian, visuaalisen ilmeen, markkinointisuunnitelman ja vuosikellon avulla. Näistä kaikki, visuaalista ilmettä lukuunottamatta, kuuluvat markkinointisuunnittelun pakettiin.

 

Markkinoinnin suunnittelun palvelu sopii kasvuhakuisille yrityksille ja sekä uusille yrityksille. 

Mitä markkinoinnin suunnittelu pitää sisällään?

Markkinoinnin suunnittelu sisältää kolme osaa:

  • Markkinointistrategia määrittelee markkinoinnille isot linjat. Siinä määritellään yrityksen nykytila, tavoite, johon halutaan mennä, sekä reitti, jolla sinne uskotaan päästävän.

    Strategia sisältää arvojen, mission ja vision määrittelyn, kilpailuetujen ja ydinviestin määrittelyn, kilpailijakartoituksen, asemoinnin, ihanneasiakkaan (ICP) määrittelyn, asiakashaastattelut ja ostopersoonan luomisen. Prosessin aikana asiat usein kirkastuvat ja niiden pohjalta on mahdollista luoda kohdennettuja ja tietoon pohjaavia suunnitelmia. 

    Markkinointistrategia ei ole yläpilvihömppää vaan tukeva kivijalka, johon muu markkinointi voi rauhassa nojata.
     

  • Markkinointisuunnitelma kertoo, mitä tehdään, jotta yrityksen tavoitteisiin päästään. Markkinointisuunnittelun aikana valitaan toimenpiteet, aikataulutetaan ne ja laaditaan budjetti. Prosessin aikana määritellään myös mittaristo sekä tavoitteet. 
     

  • Vuosikello, joka tuo suunnitelmat yrityksesi arkeen ja tekee strategiasi eläväksi. 

Miksi markkinoinnin suunnittelu on tärkeää kaiken kokoisille yrityksille?

 

Markkinoinnin suunnittelu on tärkeää niin isolle kuin pienellekin yritykselle, mikäli haetaan hyvää tulotasoa ja/tai laajaa vaikuttavuutta. Meidän näkemyksemme on, että yrittämisen pitäisi johtaa hyvään tulotasoon ja mahdollisuuteen kasvaa myös taloudellisesti.

 

Laadukas ja loogisesti toteutettu suunnitelma luo arjen markkinointityöhön rauhaa, toimenpiteisiin johdonmukaisuutta ja tuloksiin voimaa. Näin työstä tulee hallittavampaa ja kulkusi kohti liiketoiminnallisia tavoitteita helpottuu merkittävästi.

Markkinointisuunnittelun hinta

Strategian, suunnitelman ja vuosikellon sisältävä markkinointisuunnittelun hinta riippuu yrityksen koosta ja tavoitteista. Tyypillisesti se on alkaen 4200€ + ALV.

 

Jos yrityksessä on kiinnostusta tehdä työ itse, voit tilata markkinointisuunnittelun fasilitoidut työpajat, jolloin saatte ulkopuolista näkemystä ja rakennetta työhönne. Työpajojen hinnat lähtevät 840€+ALV/kpl riippuen työhön osallistuvan ryhmän koosta ja sitä kautta työhön tarvittavasta ajasta. 

Jos tarvitset myös brändi-ilmettä, pyydä kokonaistarjous.

Varaa maksuton keskustelu aiheesta

Markkinoinnin suunnittelu on järkevä investointi yrityksesi menestykselle. Autamme sinua mielellämme asiassa. 

Varaa aika viereisen lomakkeen kautta, soita (0407177869) tai laita viestiä niin katsotaan miten voimme auttaa sinua suunnittelun kanssa!

Ajoita palvelusi

Markkinointistrategian, -suunnitelman ja vuosikellon suunnittelu.

Tarkista vapaat ajat ja varaa itsellesi sopiva päivä ja aika

Kokemuksia Kreekreestä

Teimme Äärettömälle markkinointistrategian, johon olen erittäin tyytyväinen. Työskentelyn tuloksena Äärettömän missio, arvot ja kilpailuedut sekä visio yrityksen tulevaisuudesta kirkastuivat ja ydinviesti selkeni.

 

Markkinointistrategia helpottaa Äärettömän markkinointia tällä hetkellä huomattavasti ja yrityksen on helpompi suunnata markkinointiaan ihanneasiakkaille, joiden määrittelemisessä Mari oli ammattilainen!

Työskentely Marin kanssa oli mutkatonta ja luontevaa. Hän on kokenut markkinoinnin ammattilainen, joka kohtaa asiakkaansa tasavertaisesti ja arvostaen. Marilla oli mukavia ideoita ja hän puhui sellaista kieltä, mitä oli helppo ymmärtää.

 

Erityistä työskentely oli siksi, että vaikealta ja suurilta tuntuvat asiat muuttuivat työskentelyn edetessä yksinkertaisiksi ja selkeiksi. Tämä ansiosta Äärettömän markkinointi suuntautuu jatkossa tutkitusti potentiaalisimmille asiakkaille oikein valittujen kanavien kautta ilman markkinointiahdistusta. Suosittelen lämpimästi!

anu-ojanpera-koulutus-ja-hyvinvointipalvelut-aareton-kokemuksia-kreekreesta.jpg

Etkö löytänyt etsimääsi?

Kysy rohkeasti. Kuuntelemme mielellämme. Lähtökohtanamme ja olemassaolomme syynä ovat sinun yrityksesi tarpeet.

info@kreekree.fi

040 7177 869

Y-tunnus: 3453884-5

  • White LinkedIn Icon
  • White Instagram Icon
ja╠esenyritys_banneri_25_1000x500_fin_musta.png
Jyvasriihi.png
Euroopan unioinin osarahoittama.png

©Kreekree

Tilaa uutiskirje!

bottom of page