
Human Creativity Club luovuus-
valmennus
Human Creativity Club on luovuusvalmennus markkinointiasiantuntijoille ja -päättäjille.
Tekoäly ja mittarit ovat tulleet merkittäväksi osaksi arkista työtämme. Niiden hyödyntäminen on tärkeää, mutta oletko pohtinut mikä rooli jää ihmiselle? Voisiko ihminen ja ihmisen supervoima, luovuus, olla lopulta se, joka erottelee voittajat muusta massasta?
Strateginen markkinointi vaatii luovuuden hyödyntämistä
Maailma muuttuu valtavaa vauhtia ja markkinoinnissa on yhä tärkeämpää kuunnella markkinan pienimpiäkin signaaleja, katsoa rohkeasti eteenpäin ja olla mukana luomassa jotain aivan uutta. Markkinoinnin rooli onkin yhä strategisempi ja kokonaisvaltaisempi - jos halutaan pärjätä myös tulevaisuudessa.
Jotta kilpailuetua voidaan luoda, tarvitaan ihmisen supervoimaa, eli luovuutta. Ilman sitä ei pystytä luomaan mitään aidosti uutta. Luovuus on myös kovin tuloksellisen markkinoinnin nouseva trendi.
Luovuus ei kuitenkaan aina pääse kukoistamaan kiireisessä työelämässä. Tässä luovuusvalmennuksessa hypätään hetkeksi pois arjen oravanpyörästä ja pysähdytään yksilön luovuuden äärelle ja pohditaan miten sille saataisiin tilaa. Tavoitteena on tukea osallistujien omaa luovuutta ja rohkeutta rakentaa jotain uutta, sekä tukea luovuuden lisäämistä työarkeen.
Kenelle luovuusvalmennus on tarkoitettu?
Luovuusvalmennus on suunniteltu markkinointiasiantuntijoille ja -päättäjille, jotka haluavat saada vahvemman yhteyden omaan luovuuteensa, kukoistaa ihmisinä työroolissaan, hyödyntää luovuuttaan tehtävissään ja kehittää työnantajayrityksensä markkinointia ja luoda rohkeasti uutta markkinaa luovuuttaan hyödyntäen.
Valmennus on sijoitus niin yrityksenne tulevaisuuteen kuin osallistujan henkilökohtaiseen uraan ja hyvinvointiin.
-
Luovuus tukee markkinoinnin strategisempaa roolia uusien kilpailuetujen ja uuden markkinan rakentamisen näkökulmasta.
-
Luovuus auttaa menestymään erottuvalla tavalla markkinoinnin arkityössä, kuten sisällöntuotannossa ja brändien rakentamisessa.
-
Luovuusvalmennus tukee hyvinvointia, sillä se tarjoaa keinon huomioida osallistujalle tärkeitä asioita ja pysähtyä niiden äärelle. Valmennuksessa voi oivaltaa itsestään uusia asioita, löytää vahvuuksiaan ja huomata kehityskohteita.
-
Bonuksena valmennus tarjoaa mahdollisuuden verkostoitua samanhenkisten markkinointi-ihmisten kanssa, mikä on herättänyt mielenkiintoisia keskusteluja.
Valmennuksen metodit
Valmennuksessa käytetään ratkaisukeskeisen valmennuksen metodeja sekä joitain Julia Cameronin työtapoja, kuten aamusivuja.
Aika ja paikka
Hybridivalmennus. Kaksi lähitapaamista ja kolme etätapaamista.
Valmennusryhmät starttaavat syksyllä Jyväskylässä ja Helsingissä. Alla tarkempi aikataulu ja sisältö molemmista.
Kokemuksia Human Creativity Clubista
Todella ihana kokonaisuus ja juuri sitä, mitä tähän hetkeen työelämässä tarvitsin!
Suvi-Tuuli Huovilainen
Markkinointipäällikkö,
Suomen Lasitehdas Oy
Lämmin kiitos inspiroivasta & oivalluttavasta luovuus-valmennuksesta! Kurssi muistutti siitä, kuinka tärkeää luovuuden vaaliminen on strategisessa markkinoinnissa, ja se antoi uutta virtaa ja tilaa ajattelulle.
Taija Jolanki,
Head of Marketing,
Kvalitest Industrial Ltd
Sain valmemmusta varmuutta organisoida omaa työtäni niin, että luovalle ajattelulle on tilaa.
Anna Vikström, Sisältömarkkinoinnin strategi, Advance B2B
Oli innostavaa pohtia luovuutta eri näkökulmista, tunnistaa omia vahvuuksia ja löytää luovuudelle entistä suurempi rooli omassa arjessa.
Annukka Ollitervo, markkinointipäällikkö, Geonova Oy
Ohjelma ja aikataulu - Jyväskylän HC Club
-
2.9. klo 11-14 Miriam's. Tunnista luovan identiteetin rakentamiseen tarvittavat taidot
-
9.9. klo 12-14:00 verkossa. Luovuuden tukokset ja kuinka niistä päästään?
-
16.9. klo 12-14:00 verkossa. Tilaa luovuudelle: Luova prosessi ja Flow-tila
-
23.9. Klo 11-14 Miriam's. Hiljaiset signaalit ja markkinoinnin tulevaisuuden visiointi
-
30.9. klo 12-14:00 verkossa. Luovuus arjessani: Miten saan luovuuden integroitua omaan työarkeeni ja tiimimme toimintaan. Vahvuudet, kehityskohteet ja toimintasuunnitelma.
Alkaa 10.9.
Alkaen 782 euroaLadataan saatavuutta...
Ladataan saatavuutta...
Alkaa 2.9.
Alkaen 782 euroaLadataan saatavuutta...
Ladataan saatavuutta...