
Sisältö-markkinoinnin suunnittelu palveluna yrityksellesi
Ei se määrä, vaan laatu. Sisältömarkkinointi mahdollistaa näkyvyyden ja vaikuttavuuden pienellä budjetilla. Se pitää kuitenkin suunnitella ajatuksella - on tärkeää tietää mitä tekee. Sisältömarkkinoinnin suunnittelu auttaa sinut polulle, joka mahdollistaa hyvän näkyvyyden hakukoneissa ja luottamuksen kasvamisen yritystäsi kohtaan. Aletaanko suunnitella?
Sisältömarkkinoinnin suunnittelun palvelu auttaa sinua nousemaan tietoisuuteen ja luomaan luottamusta
Haluaisitko:
-
Nostaa yrityksesi yhä laajemman yleisön tietoisuuteen?
-
Sijoittua paremmin hakukoneissa?
-
Sitouttaa kohdeyleisösi ja kasvattaa luottamusta heidän keskuudessaan?
-
Vahvistaa asemaasi ajatusjohtajan?
-
Kasvattaa myyntiä?
Sisältömarkkinointi on tehokas tapa saavuttaa nämä tavoitteet ja huolellinen sisältömarkkinoinnin suunnittelu ratkaisee suurelta osin onnistumisesi. Tähän saat Kreekreeltä apua.
Mitä sisältömarkkinointi tarkoittaa?
Sisältömarkkinointi on strateginen lähestymistapa markkinointiin. Se tähtää pitkäaikaisiin vaikutuksiin, esimerkiksi luomaan luottamusta ja madaltamaan näin kynnystä ostaa, mutta pehmein keinoin. Sisältömarkkinointi johtaa oikein tehtynä koviin tuloksiin, mutta se sopii myös niille, joilla on pehmeät arvot.
Sisältömarkkinoinnissa luodaan ja jaetaan arvokasta, kohderyhmälle relevanttia sisältöä johdonmukaisesti. Tavoitteena on houkutella ja sitouttaa tietty tunnistettu yleisö, luoda heihin luottamuksellinen suhde, sekä edistää lopulta asiakashankintaa ja -pitoa. Kun tähän vielä yhdistetään vuorovaikutteisuus, opitaan asiakkaista yhä enemmän ja voidaan tarjota heille yhä hyödyllisempää sisältöä - ja saada yhä helpommin asiakkaita.
Sisältömarkkinointi onkin empaattista ja asiakkaan maailmaa parantavaa markkinointityötä. Sisältömarkkinoinnin suunnittelulla varmistetaan, että tehdään oikeita ja laadukkaita sisältöjä, eikä hukuteta itseämme työhön tuottamalla enemmän ja enemmän kaikkea kaikille.
Miksi sisältömarkkinoinnin suunnittelu on tärkeää?
Sisältömarkkinointi on strategista tekemistä, johon liittyy mm. kohderyhmän sielunelämän tunteminen, hakukoneoptimoinnin koukerot, sisältöpolut, sisällön laatu ja jakamisen keinot, työtavat, jotka mahdollistavat ennakoinnin. Siksi sisältömarkkinoinnin huolellinen suunnittelu onkin onnistumisen kannalta tärkeää. Suunnittelematta hukut työhön, jonka tulokset ovat tuurin varassa. Näin ei tarvitse olla.
Mitä sisältömarkkinoinnin suunnittelu maksaa?
Sisältömarkkinoinnin suunnittelun hinta riippuu sen sisällöstä ja yrityksen koosta, sekä sen tavoitteista, sillä usein asiat laajenevat yrityksen kasvaessa myös kohderyhmän ja kanavavalikoiman suhteen. Pienen yrityksen sisältömarkkinoinnin suunnittelu maksaa alkaen 1700€+ALV, tyypillisesti se asettuu 2000-8000€ väliin. Tarkan, juuri sinun tarpeitasi palvelevan tarjouksen saat ottamalla meihin yhteyttä.
Varaa aika maksuttomalle keskustelulle
Varaa aika alustavalle keskustelulle, soita (0407177869) tai laita viestiä niin katsotaan miten voimme auttaa sinua! Keskustelu ei sido sinua mihinkään.
